Home FAQ

FAQ

Heb je een vraag over TBV en je abonnement? Op onze FAQ pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Online

Kwaliteitsjournalistiek zoals u van TBV gewend bent kost tijd en geld. Daarom is de toegang tot bepaalde artikelen enkel voor abonnees beschikbaar. Deze artikelen worden aangeduid met Premium. Wilt u ook onbeperkt toegang tot TBV? Dat kan door aan abonnement af te sluiten.

De artikelen die onder Magazine staan zijn exclusief voor onze TBV abonnees. Deze abonnees krijgen 8x per jaar een print exemplaar van TBV en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website alsmede tot het digitale archief van de printexemplaren van TBV. Wilt u oversluiten? Dat kan door contact op te nemen met onze klantenservice.

Als u wilt reageren op artikelen en berichten wilt opslaan heeft u TBV-profiel nodig. Heeft u nog geen account? Hier kunt u gemakkelijk een account aanmaken.

Heeft u al een TBV-profiel maar nog geen abonnement, dan kunt u dit online afsluiten. Let er tijdens het aanschaffen wel op dat u in het bestelproces het e-mailadres gebruikt van uw TBV-profiel.

Heeft u al een betaald TBV abonnement maar geen TBV-profiel? Maak dan hier gemakkelijk een TBV-profiel aan. Let op! Gebruik het e-mailadres waarmee u uw abonnement hebt aangeschaft. Aan dit e-mailadres is de onbeperkte toegang tot TBV-online.nl gekoppeld. Wilt u liever een ander e-mailadres gebruiken? Neem dan contact op met onze klantenservice via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Moet u steeds opnieuw inloggen op TBV-online.nl? Dit kan te maken hebben met verkeerde informatie die is opgeslagen in de cookies van uw apparaat en browser. Wij raden u aan om eenmalig de cookies van de browser te verwijderen en opnieuw in te loggen.

U kunt via deze pagina een nieuw wachtwoord opvragen. U krijgt dan, na het invullen van uw e-mailadres, een link gemaild. Met behulp van deze link kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen.

Abonnement

In de webshop van onze uitgever kunt u gemakkelijk een TBV abonnement afsluiten.

Dit klopt. Wanneer u een abonnement af wil sluiten op TBV komt u in de webshop van Bohn Stafleu van Loghum terecht. BSL of voluit Bohn Stafleu van Loghum is de uitgeverij achter TBV.

Uw abonnement gaat direct in. Na bestelling van uw TBV abonnement ontvangt u per e-mail instructies voor het aanmaken van een persoonlijk account. Verder ontvangt u per post het eerstvolgende nummer.

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na het eerste loopjaar wordt een abonnement automatisch verlengd, tenzij twee maanden voor de vervaldatum is opgezegd via het daarvoor bestemde formulier. Als vakuitgave hanteren wij de opzegregels uit het verbintenissenrecht. Wij gaan er van uit dat u het abonnement uit hoofde van uw beroep afsluit.

Bent u TBV abonnee? En heeft u de laatste editie niet ontvangen? Dit kunt u doorgeven door dit formulier in te vullen.

U ontvangt de niet bezorgde editie binnen vijf werkdagen. Heeft u een eerdere (oudere) editie van TBV niet ontvangen? Geef dit dan telefonisch aan ons door via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Controleer eerst of u nog bent ingelogd. In sommige situaties is het nodig om opnieuw in te loggen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het klantnummer kunt u bovenaan uw factuur vinden en boven uw naam op de adresdrager die bij uw tijdschrift zit.

We hopen natuurlijk dat we u met TBV lang mogen blijven ondersteunen in uw werk en dat u het ons laat weten als u verbeterpunten voor TBV ziet.

Wilt u toch opzeggen? Dat kan 2 maanden voor het einde van uw abonnementsperiode via dit formulier.
U kunt niet telefonisch opzeggen.

Financieel

Wil u een TBV abonnement afsluiten? In de BSL shop kunt u uw abonnement betalen per factuur.

U kunt bij een bestelling van abonnementen, zoals TBV, of bij een zakelijke bestelling op factuur kopen. De factuur ontvangt u apart en is afkomstig van Springer Media B.V.. Bij betaling vragen we u om het factuurnummer en uw klantnummer te vermelden. U kunt deze gegevens op uw factuur vinden.

Het rekeningnummer van TBV voor handmatige betalingen is ons Duitse rekeningnummer van Springer Media B.V. Onze bankgegevens zijn:

Deutsche Bank AG, Berlin
Unter den Linden 13-15
10117 Berlin
Germany

IBAN: DE76 1007 0000 0034 8565 00
BIC: DEUTDEBB
Account Holder: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Aangezien dit een buitenlands bankrekeningnummer is, moet u bij het overmaken kiezen voor ‘buitenlandbetalingen’. Als uw rekening niet geschikt is om een overboeking naar het buitenland te kunnen doen, dan kunt u ook het onderstaande Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken.

Deutsche Bank AG, Amsterdam
De Entree 99 – 197
1101 HE Amsterdam

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50
BIC: DEUTNL2A
Op naam van: Springer Media B.V.

Ja, dat klopt. De financiële administratie van TBV wordt uitgevoerd door Springer Media B.V.. Wij zijn onderdeel van de internationale westenschappelijke uitgeverij Springer Nature, dat is gevestigd in Duitsland en bankiert bij de Deutsche Bank AG, Berlin.

Is uw rekening niet geschikt voor een overboeking naar een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u ons Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken:

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50. Op naam van: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Is uw vraag niet beantwoord?

Is uw vraag niet beantwoord? U kunt nog meer vragen vinden op de website van onze klantenservice. Vindt u daar ook niet uw antwoord? Of komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via e-mail of bel ons: 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Nieuwsbrief