Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Campagne ‘De andere dokter’ krijgt een vervolg

Diederik Wieman
 ‘De andere dokter’, de campagne om jonge geneeskundestudenten enthouasiast te maken voor het domein arbeid & gezondheid, krijgt een vervolg. Gepassioneerde aios en gevestigde namen kruipen achter de microfoon om onder meer via podcasts hun passie over het vak te delen. Hiermee wil de campagne laten zien dat arbeid & gezondheid een interessante richting is met veel carrièremogelijkheden.  

Het initiatief richt zich vooral op het vergroten van de bekendheid van het domein arbeid & gezondheid onder jonge geneeskundestudenten. Het laat zien en horen wat het vak en het domein te bieden hebben en brengt dit via podcasts en sociale media zo dicht mogelijk naar de student. Onderdeel van de campagne is ook een ‘rondje langs de velden’. Onderwijscoördinatoren sociale geneeskunde vertellen hoe ook binnen de muren van medische faculteiten wordt gewerkt aan meer zichtbaarheid voor specialismen zoals bedrijfsgeneeskunde en verzekeringsgeneeskunde.

De campagne is wederom een samenwerking tussen NVVG, NVAB, OVAL, KoM, UWV, De Geneeskundestudent, NSPOH, SGBO Radboudumc en IOSG en wordt mede mogelijk gemaakt door het ministerie van SZW.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen
account, maak dan hieronder een account aan.
Lees ook de spelregels.